in de hoogte :p - Reisverslag uit Arequipa, Peru van Patrick Leenstra - WaarBenJij.nu in de hoogte :p - Reisverslag uit Arequipa, Peru van Patrick Leenstra - WaarBenJij.nu

in de hoogte :p

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Patrick

13 Juli 2008 | Peru, Arequipa

hai phamilla!
ff een kort berichtje, heb hier maar een kwartiertje :(
zijn net terug van een bezoek aan een drietal eilanden in het Titicaca meer, zijn op Amantile (zo schrijf je het geloof ik ongeveer :p) blijven slapen bij een familie. Weet niet of je dit ook leest Cathy, maar je Checua boekje was een groot succes.
Weer een hele hoop mooie fotos gemaakt, een plaatselijke ¨disco¨ meegemaakt gekleed in plaatselijke kleding. was erg gaaf!
Sinds Arequipa (2350 meter hoogte) zijn we alleen nog maar hoger gegaan, zitten nu in Puno op 3800 m.
Dat merk je wel als je een stuk moet klimmen of veel moet tillen, maar m´n conditie lijkt beter dan die van de meeste andere toeristen.
Het geld gaat er iets sneller uit dan gedacht,maar deze weken zijn sowieso duurder dan de laatste paar (souveniers als een poncho,tas en sjaal, vliegen over de Nazca lijnen etc). Zou dus prima in orde moeten komen.
Het weer hier is heerlijk, lekker warm maar toch veel lange broeken en fleece jack omdat de wind hier op hoogte vrij fris is. Gaaf btw Nyn dat je toch die baan hebt (go Joke!!)
Cavia zit een beetje tussen kip en eend in geloof ik... denk dat ik bij terugkomst een regelmatige bezoeker van de dierenwinkel word... hehehe.
volgende keer hopelijk weer tijd voor wat foto´s.
Hou jullie haaks daar thuis, dan doen wij dat ook. (hoop dat jullie zomerweer ook snel begint). Voor iedereen die ook op vakantie gaat, veel plezier!!!!
Adios!

  • 13 Juli 2008 - 23:23

    Nyn:

    souvenirs?! gehehe just kidding ;)
    maarre, als je maar van mijn frodo afblijft, dan vind ik het best ;)
    slaapt die maffe tent wel een beetje ok? lijkt me niets:P

    xje van je zusje vanaf haar wel lekker liggende bed

  • 14 Juli 2008 - 08:16

    Joke:

    He Patje, leuk weer iets van je te lezen. Ik weet niet of Cathy op je mail lijst staat. Maar ik zeg het haar wel. Zijn jullie bij die mensen van het boekje blijven slapen?
    Wat gaaf al die dingen die jullie zien en meemaken.Dit vergeet je nooit meer!!
    Geniet maar lekker en ik ben blij dat het qua smaak niet op konijn lijkt! Hihi.Anders moesten we die verstoppen .....
    Tot het volgende mailtje!
    xxxJoke

  • 14 Juli 2008 - 09:01

    Froukje:

    Goed bezig! Onwijs gaaf, kan me voorstellen dat het reizen door Peru rooskleuriger is dan prei en appels vullen ;) Veel plezier!

    Groetjes, Froukje

  • 14 Juli 2008 - 16:40

    Mem:

    Hey Patrick, Wát een belevenissen zeg! Ik stuur je ook nog even een mailtje met wat berichten. Ik ben blij voor jullie dat het zo geweldig is daar. Had je ook verwacht natuurlijk. Maar het kan altijd tegenvallen. De zon schijnt hier al de hele dag, helaas begon het vanmiddag wel erg hard te waaien. Maar een kniesoor die daarop let. Gisteren zijn Ingrid en Henk geweest, heel gezellig. Helaas moest Ingrid vandaag aan het werk, ze hadden een heel leuk spel mee. Om half tien moesten ze toch echt wel weg. Geniet weer verder, tot de volgende keer. Veel liefs van mem.xxx

  • 14 Juli 2008 - 18:44

    Heittie:

    Komt een man in de dierenwinkel: Ik zoek een beest wat tokt en kwaakt. Ohh dan bedoel je zeker een cavia.
    Als je terug bent .......
    Kus van je vriend.

  • 16 Juli 2008 - 07:46

    Joke:

    Hai Patje,
    Wat een berichten allemaal. Gaaf hoor. Zeg ik tegen Cathydat je het boekje aan die kennis hebt gegeven, is het, blijkt nu dat boekje met die aparte taal tezijn van jou zelf. OHoh. Cathy al helemaal euforisch wat leuk dat hij het heeft gegeven waar zit hij nu etc......Crommunicatie!!!! Heb je trouwens al iemand van haar bekenden getroffen?Nynke zegt je moet ff op haar hyves kijken naar haar nieuwe sneakers.Nou skattie groetjes aan Saskia en ik hoop voor haar, dat het geen blinde darm ontsteking is!xxxJoke

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Patrick

Samen met voormalig huisgenootje Saskia ga ik 7 weken lang Peru onveilig maken!!

Actief sinds 19 Mei 2008
Verslag gelezen: 162
Totaal aantal bezoekers 4564

Voorgaande reizen:

28 Juni 2008 - 15 Augustus 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: