on the road - Reisverslag uit Cuzco, Peru van Patrick Leenstra - WaarBenJij.nu on the road - Reisverslag uit Cuzco, Peru van Patrick Leenstra - WaarBenJij.nu

on the road

Door: Patrick

Blijf op de hoogte en volg Patrick

02 Augustus 2008 | Peru, Cuzco

Weer eventjes terug in Cuzco, gister aangekomen, vanmiddag met de bus naar Lima (duurt 19 uren!) om daarvandaan direct door te gaan naar Huaraz. De junglelodge was echt fantastisch! Onze gids Ivan was ook erg aardig, en toevallig zat hij in dezelfde bus terug naar Cuzco als ons (waar hij woont). Leuk contact aan over gehouden, over een paar jaar komt hij waarschijnlijk zelfs bij ons op bezoek in Nederland.
We moesten hem delen met een viertal amerikanen, opa, oma en 2 kleinzonen. Vooral de opa was erg aardig, de kleinzonen waren een beetje annoying maarja, wat doe je eraan. Veel mooie beestjes gezien, zelfs een hele horde apen die op een paar meter aan onze kamer voorbijgingen. Verder ook een Tarantula gezien en Goatee´s, de grootste knaagdieren ter wereld (I´m thinking Cuy!! ;))
Joke: Sas en ik komen op 16 augustus om 10.45 aan op Schiphol, en ik heb nog even met Sas gesproken, ze wil eigenlijk ook wel direct naar haar ouders die in de buurt van Nijmegen wonen.
Naja, mn 15 minutes of internet zitten er weer op, cya later luitjes!!

  • 02 Augustus 2008 - 21:21

    Mem:

    Hoi Patrick, Allereerst hartelijk bedankt voor de schitterende kaart. Ik kreeg hem vandaag. Wat leuk dat jullie zo'n leuke gids hadden. Dat doet veel. Ja, de terugreis komt alweer in zicht. Maar eerst nog twee weken genieten hoor! Geniet nog met volle teugen en tot de volgende keer! Veel liefs en een knuf van mij.

  • 03 Augustus 2008 - 15:34

    Joke:

    Hei Patje,
    Je krijgt de groeten van Ralph. Het was er heel leuk. Lekker gebbced. Hij heeft nog gezongen gaaf!! Woont heel mooi in Baarn net zoals oma3 in de bossen.
    Oké de 16de om kwart voor 11 staan we er!!!! Wil jij ook direct naar huis? Is goed hoor, dan drinken we bij ons koffie en dan brengen we jullie naar Leeuwarden.We horen het wel!! Wat je maar wilt.
    Wat een indrukken allemaal op die harde schijf van je, die krijgt niemand er meer uit! Super. Lekker genieten, het is zo weer voorbij.
    xx Joke

  • 03 Augustus 2008 - 16:01

    Heit:

    Heb zin aan de zestiende.
    Maar eerst gaan Joke en ik nog enige leuke dingen doen in onze vakantie. Was erg leuk bij Ralph. Volgend weekend gaan we naar Fred en An. En misschien neemt Joke me nog een keer mee naar de dierentuin.

    XXX

  • 08 Augustus 2008 - 20:15

    Nel De Jong:

    Hoi Patric, Heb al je reisverslagen nog niet allemaal gelezen, omdat we aldoor met de boot op pad zijn.Komen af en toe weer eens thuis en dan vertrekken we weer.Nou de vakantie schiet lekker op he.ZES weken is een hele tijd en nu is het einde al bijna in zicht.Het lijkt me een geweldige reis en heel veel dingen gezien.Cavia gegeten !!!!Wat een delicatesse zeg.Als ik kikkerbillen of konijn hoor gaat mijn maag al te keer.Nou, Pat geniet nog maar lekker van de laatste daagjes en we zien vast je foto's nog wel eens een keer.Mogen we denk ik wel een aantal daagje voor uittrekken denk ik en dan de grote verhalen er nog bij.Heel veel groetjes van Tant Nel en Ome Jelte

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Patrick

Samen met voormalig huisgenootje Saskia ga ik 7 weken lang Peru onveilig maken!!

Actief sinds 19 Mei 2008
Verslag gelezen: 84
Totaal aantal bezoekers 4561

Voorgaande reizen:

28 Juni 2008 - 15 Augustus 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: